ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА И „Veronique Aesthetic Practice“
I. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА „Veronique Aesthetic Practice“
Ние, специалистите от „Veronique aesthetic practice“, се задължаваме:
1. Да предоставяме надлежна и коректна информация за извършваните процедури, за рисковете от тях, очакваните резултати и посттерапевтичните грижи, които Клиента трябва да прилага и спазва. Начина на извършване процедурата да бъде обяснен в подробности, да бъдат обсъдени предимствата и недостатъците от процедурата.
2. Да осигурим на Клиента приятна и комфортна среда за провеждане на процедурата при надлежно спазване на всички хигиенни изисквания.
3. Да запишем час за посещение на Клиента и своевременно да го информираме ако има промяна в същия.
Ние, специалистите от „Veronique Aesthetic Practice“ имаме правото:
1. Да откажем да изпълним процедура на Клиент, ако тя е противопоказна за него и носи здравословни, естетични или друг вид рискове.
2. При условие, че Клиент се яви в нетрезво състояние и/или проявява агресивно или неуважително поведение към екипа на „Veronique aesthetic practice“ или към други клиенти и/или посетители, си запазваме правото да откажем процедурата и да го поканим да напусне територията на салона.
3. При закъснение на Клиент с повече от 15 минути, неявяване за записан час или отмяна на часа по-малко от 24 часа преди процедурата, в случай че това не се дължи на особени непредвидени обстоятелства, имаме право да откажем процедурата или да увеличим с 50% цената ѝ като компенсация за пропуснатия час и да я извършим/презапишем за друг ден в зависимост от възможността/невъзможността за извършването поради закъснението/ неявяването.
4. Да откажем записването на бъдещи посещения или да приемаме такива след предварително заплащане, като ако Клиентът закъснее за запазен час с повече от 15 минути или не се яви за записания час, сумата ще се смята за използвана.
II. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА
Клиентът е задължава за:
1. Предоставя правилна, коректна и пълна информация за здравословното си състояние.
2. Да се явява навреме за записан час или своевременно /най-малко 24 часа преди процедурата/ да ни уведоми за евентуално закъснение или отлагане на записано посещение.
3. Да не се явява в нетрезво състояние, както и да не проявява агресивно или неуважително поведение към екипа на „Veronique Aesthetic Practice“ и/или към други клиенти и/или посетители.
Клиентът има правото да:
1. Получи надлежна и коректна информация за извършваните процедури, за рисковете от същите, очакваните резултати и посттерапевтичните грижи, които трябва да прилага и спазва.
2. Да изиска прекратяване на процедурата ако чувства продължителен дискомфорт.
По смисъла на настоящия документ:
– „Veronique Aesthetic Practice“ е търговско дружество „В. Ивкова“ ЕООД;
– „Клиент“ е всяко дееспособно физическо лице, ползващо услуга от Veronique aesthetic practice, включително изразило желание да ползва такава услуга, удостоверено чрез подписване на настоящия документ